wtorek, 28 maja 2013

Witajcie po bardzo długiej przerwie :)

Bardzo zaniedbałam swój blog o podusiach, ale teraz już wracam i mam zamiar pisać i pokazywać swoje poduchy, ale nie tylko. Również inspiracje i piękne poduchy innych zakręconych w poducho - manię osób.

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje szydełkowe twory.
Pięknie zdobione szydełkiem poduchy.

Zapraszam


Poszewka z bardzo modnym teraz wzorem w ciekawych kolorach. 
Poszewka ozdobi wnętrza utrzymane w stylu skandynawskim,
ale również będzie ciekawym akcentem wnętrza w stylu Black&White





Poszewka ozdobiona tzw. "babcinymi kwadratami"  z ciekawym połączeniem kolorów: bieli szarości i mięty.
Kwadraty prezentują przepiękny motyw "african flower".
Poszewka w bardzo nowoczesnym i modnym, dzięki mięcie, wydaniu.






Poszewka dekoracyjna wykonana z naturalnej juty zdobiona aplikacją wykonaną na szydełku z bawełnianej włóczki w naturalnym kolorze.





Więcej jak powstawała ta podusia tutaj.

Na razie żegnam się z Wami :)
Tym razem na krótko :)

Marta




4 komentarze:

  1. Piękne są te poduchy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne szczególnie ta z miętą wpadła mi w oko :)))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne poszewki przypominają mi dzieciństwo ponieważ u mojej babci takie były :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...